Webinaria

Jesteś Obywatelem Rzeki Wisły – masz prawo korzystać z jej atutów, ale też obowiązek o nią dbać. Posiadasz czynne i niezbywalne prawo do decyzji o jej losach i dalszym rozwoju. Pamiętasz o innych, bo Obywatele Rzeki Wisły tworzą społeczność.


WEBINARIA

Każde webinarium trwa 90 minut. Podczas spotkania można zadawać pytania prowadzącemu na czacie, około 20 minut przeznaczone jest na pytania i odpowiedzi. Webinarium to także wstęp do warsztatów praktycznych, które odbędą się w trakcie flisu Obywatel Rzeki Wisły. Uczestnictwo w nich to szansa na przećwiczenie pozyskanej wiedzy oraz możliwość poznania ciekawych ludzi z branży turystycznej oraz podnoszenia własnych umiejętności!


24.07.2018 (wtorek),  godz. 18:00 – Zasady i narzędzia dobrej komunikacji

– budowanie kanałów komunikacji i informacji, obsługa mediów społecznościowych – rady i aspekty praktyczne.


Komunikacja w mediach społecznościowych to już bardziej obowiązkowy punkt w marketingu i budowaniu marki, niż luksus. Jest to doskonałe miejsce do budowania społeczności zaangażowanej w działania i idee naszej marki – w dodatku niskobudżetowe. Podczas webinarium poznasz narzędzia ułatwiające pracę, tajniki funkcjonowania takich portali jak Facebook oraz Instagram, dowiesz się jak tworzyć angażujące treści budujące społeczność, otrzymasz dawkę inspiracji w postaci dobrych praktyk.

24.07.2018 godz. 18:00 – 19:30 – kliknij, aby się zalogować do webinarium:


Agenda webinarium:
PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE w pigułce – najważniejsze elementy poszczególnych portali
FACEBOOK – nie daj się algorytmom! Czyli co musisz wiedzieć o największym portalu społecznościowym.
DOBRE PRAKTYKI – Jak angażować społeczność w sieci?
Narzędzia przydatne w komunikacji.

Olimpia Jenczek – specjalista ds. budowania wizerunku w sieci

Uwielbia robić to co kocha. Kiedyś współpraca z  ngo  wypełniała życie po pracy, dziś jest ważnym elementem każdego dnia. Współpracuje z Fundacją WOŚP jako wolontariusz Grupy Centrum Prasowe podczas Finału WOŚP oraz Przystanku Woodstock.  Od ponad roku poznaje coraz większe grono osób związane z 3-cim sektorem, dzięki prowadzeniu szkoleń z zakresu promocji w sieci oraz współorganizowaniu Strefy NGO na Slot Art Festiwal. Autorka książki „Nie zostawaj w tyle – jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO”.

Ciągle szuka nowych inspiracji. Kocha podróżować, najchętniej autostopem (3 wyścigi po Europie).

 

 


30.07.2018 (poniedzialek),  godz. 18:00 – Potencjał Wisły w turystyce i działaniach społecznych

MODELE BIZNESOWE I ICH WPŁYW NA BIZNESOWY SUKCES W BRANŻY TURYSTYCZNEJ  

  • Chcesz zaktualizować swoją wiedzę i dowiedzieć się jak działają różne modele biznesowe w turystyce?
  • Szukasz inspiracji do rozwoju swojego turystycznego biznesu i chcesz poznać historie i przykłady innych przedsiębiorstw?
  • A może chcesz się dowiedzieć, jak opracować nowy plan biznesowy dla planowanego przedsięwzięcia?

Webinarium poświęcone zostanie tematyce modeli biznesowych w turystyce. Podczas webinarium w przystępny sposób wytłumaczymy, czym jest model biznesowy i opowiemy o jego elementach. Upraszczając: model  biznesowy opisuje sposób, w jaki działa przedsiębiorstwo oraz dostarcza odpowiedzi na pytanie, na czym tak naprawdę zarabia. Podczas webinarium udowodnimy tezę, iż przedsiębiorstwo turystyczne może generować przychody w oparciu o różnorodne elementy.

Opowiemy także, w jaki sposób otaczająca rzeczywistość ekonomiczna, społeczna, prawna mogą wpływać na tworzenie i modyfikację istniejących modeli biznesowych.  Szczególną uwagę zwrócimy na modele biznesu sieciowych produktów turystycznych, które dostarczając określoną wartość okazują się być atrakcyjną ofertą dla konsumentów.

Podczas webinarium omówimy metodę Business Canvas, za pomocą której małe i średnie przedsiębiorstwa budują swoje modele biznesowe. Pokażemy, jak na jednym arkuszu papieru można zaprezentować model biznesowy swojej firmy.  Webinarium będzie także okazją do poznania różnych przykładów modeli biznesowych, które są stosowane w polskich, jak i zagranicznych przedsiębiorstwach turystycznych.

Anna Para – doktorantka SGH, analityk rynku. Jest doktorantką Katedry Turystyki SGH. Łączy pracę naukową z pracą zawodową na stanowisku analityka rynku. W przeszłości pracowała w biurze podróży, hotelu, start-upie, a także w firmie consultingowej, co dało jej szerokie spojrzenie nie tylko na branżę turystyczną, ale i na modele działania przedsiębiorstw. Jest autorką kilkunastu publikacji z zakresu turystyki, hotelarstwa i zarządzania. Lubi dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, zwłaszcza, że wtedy sama się dużo uczy.

Pasjonatka podróży rowerowych, biegania i hiszpańskiej kultury.

 


Obywatele Rzeki Wisły to działania mające na celu turystyczne i kulturalne wykorzystanie potencjału Wisły poprzez bezpośrednie działania oraz cykl szkoleń i spotkań warsztatowych dla animatorów lokalnych. Zadanie dofinansowano ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.